Hvis du ombestemmer deg

Retur

Har du ikke funnet din perfekte match for bedre netter? Da har du muligheten til å returnere enkelt og raskt her på siden. Men husk, kroppen trenger tid til å venne seg til god søvn, og derfor har du 100 netter til dette.

Sov en ekstra natt før du bestemmer deg
100 netters prøve

Sov en ekstra natt før du bestemmer deg

Før du returnerer ditt nye kjøp, minner vi deg på at du har 100 netter til å prøvesove med din nye sovemakker. Kroppen kan nemlig bruke opptil én måned på å venne seg til et nytt soveprodukt. Så ta en ekstra natt eller to til å tenke over beslutningen din — bedre netter kan være rett rundt hjørnet.

Retur

Slik foregår en retur

1

Opprett en retur nedenfor

Ønsker du å returnere en seng, må du bestille en retur nedenfor. Du blir guidet gjennom hele prosessen på en enkel og grei måte — du trenger bare å ha ordreinformasjonen din klar.

2

Pakk sengen forsvarlig inn

Sengen du vil returnere, må demonteres og pakkes forsvarlig inn i plast, slik at den kan tåle vær og vind.

3

Sett sengen ut til henting

Du må selv sette sengen ut til henting ved fortauskanten, da vår transportør ikke bærer produktet ned.

4

Vi overfører pengene tilbake til deg

Etter at vi har hentet sengen, vil det ta 3-5 virkedager før pengene blir overført til samme betalingsmetode som ble brukt ved kjøpet.

Retur

Opprett retur

Du oppretter en retur ganske enkelt ved å trykke på knappen nedenfor. Husk å ha ordreinformasjonen din klar.

Praktisk informasjon

  • Du har 100 netters returrett fra mottakelsen
  • Gjelder alle produkter (unntatt spesialmål).
  • Produktet må pakkes forsvarlig ved retur

Ofte stillede spørgsmål

  • Som kunde hos Bedre Nætter har du alltid 100 netters prøveperiode, slik at du kan teste produktet og se om det er det rette valget for deg. Dette betyr naturligvis også at produktet er tatt i bruk. Så lenge produktet er intakt, tar vi varen i retur. Hvis produktet er sterkt skadet, vil vi dessverre ikke kunne ta det i retur.

  • Når produktet sendes i retur, må det være pakket forsvarlig inn, slik at det ikke blir skadet under transport. Merk at det ikke trenger å være i originalemballasjen.

  • Nei, det trenger du ikke.

  • De blir enten donert til en av veldedighetsorganisasjonene vi samarbeider med, eller solgt i vår outlet. På denne måten sørger vi for at god søvn ikke går til spille.

Trenger du hjelp?
Kundeservice

Trenger du hjelp?

Har du spørsmål om et produkt er riktig for deg, hvordan en ombytting foregår, eller noe helt annet? Da sitter vår dyktige kundeservice klar til å svare på alle spørsmålene du måtte ha.